Isnin, 12 Oktober 2009

Siaran Tergendala...

Assalamualaikum.

Ummi benar-benar kehilangan mood untuk menulis. Entahlah, akhir-akhir ini pelbagai perkara bermain di fikiran. Ditambah pula dengan ahlul bait yang diserang demam seorang demi seorang bermula dari Abi, 3 puteri Ummi dan bibik menyebabkan mood untuk menulis terencat terus.

Tunggulah, InsyaAllah Ummi tetap akan menulis kembali. Semoga Allah memberi kekuatan buat diri ini menghadapi segala mehnah dan tribulasi. Doakan Ummi...

***************************************************************************************

3 ulasan:

Pohonhijau berkata...

Semoga Ummi bertemu dengan jalan keluar daripada belenggu ini. Didoakan juga semoga suami dan puteri-puteri Ummi kembali segera sihat seperti sediakala..Allah sedang memberi ruang untuk mereka berehat sebentar daripada rutin harian yang mungkin sibuk....insyaAllah.

boxhousestudio berkata...

Assalamualaikum Ummi

ku doakan semoga Ummi tabah menghadapi ujian ALLAH...sampaikan salam pada anak-anak dan bibik...saya pasti Ummi bijak mengendalikan segalanya...saya dapat rasakan Ummi cepat dan bijak untuk mendapat semangat semula...ALLAH HU AKHBAR...sayang Ummi

Puan Sue berkata...

Salam ummi..biasa la tu, kdg kdg ada yg tersirat di sebalik yg tersurat. Mungkin hati ummi teringat kan sesuatu atau terlalu penat, semangat nak ber`blogging pun turut terjejas. Sue selalu jd silent reader je kat sini..

InsyaAllah Sue doakan Ummi kembali ceria kat sini..

Salam Ukhuwah..Dari Hati