Ahad, 10 Januari 2016

Ki Yang Kami Sayangi...

Assalamualaikum.

8 Disember 2015 - Hari lahir Ki yang ke 82. Cucu-cucu ambik kesempatan memberikan sedikit cenderahati untuk Ki yang sangat-sangat mereka kasihi. Kata cucu-cucu, "Ki kita ni comellllll sangat. Saaaaaaayang Ki..."

Benar sekali. Ki aka ayahandaku tercinta memang seorang datuk yang sangat sporting. Ki dalam pandangan kami bukan sahaja seorang yang bijak dan cerdas fikirannya tetapi juga sangat ceria dan cute! Bab IT jangan cakap. Jarang sekali mereka yang seumur Ki pandai ber whatsapp atau berface book tapi Ki sentiasa berinteraksi dengan anak cucu dan saudara mara melalui whatsapp dan facebook. Interaksi dan kata-kata Ki pula tak pernah lekang dari nasihat-nasihat yang sangat berguna untuk bekalan akhirat kami. AllahuAkbar! Tak ada anak cucu yang tak bangga punya ayah dan datuk sehebat Ki.




Gambar-gambar di atas sudah cukup memberikan gambaran keceriaan seorang ayah dan datuk yang amat dicintai oleh anak cucu.

Semoga Ki dipanjangkan usia dalam ketaatan kepada Allah, diberikan kesihatan yang berpanjangan serta sentiasa berada dalam Rahmat dan Redha Allah.

Kami sayang bak...
Kami sayang Ki...

Tiada ulasan: