Selasa, 19 Januari 2016

Atiqah Murid Tunggal Perempuan!

Assalamualaikum.

2016 - Anak bongsu Ummi, Atiqah Maisarah mula menjejaki Kelas Tahun 6. Ini bermakna tahun ini Atiqah akan menghadapi Peperiksaan UPSR manakala kakaknya, Amirah Zahidah akan menempuh Peperiksaan SPM!

Hari pertama menjejakkan kaki ke sekolah tahun ini agak mendebarkan bagi Atiqah. Kenapa? Kerana pada tahun ini nampaknya Atiqah jadi murid tunggal perempuan di kelasnya! Aduhhh...

Semua kawan-kawan perempuan Atiqah yang lain terpaksa tukar sekolah kerana mengikut ibubapanya yang berpindah. Kebetulan pula yang bertukar tu semuanya murid-murid perempuan. Walau bagaimanapun, Ummi yakin anak Ummi, Atiqah ni bersemangat waja! Dah beberapa kali cubaan Abi nak menukarkan Atiqah ke sekolah lain tak berjaya kerana Atiqah sangat nekad. "Apa kisah tak der kawan perempuanpun, yang penting Atiqah ada guru-guru yang bersungguh nak mengajar Atiqah di sekolah." Itulah bisikan hati Atiqah...

TAHNIAH anak Ummi! Selamat Berjuang di Tahun 6 ya. Ummi Abi doakan Atiqah terus cemerlang di SRIP Tahfiz. InsyaAllah 6A UPSR dalam genggaman....usaha, yakin, doa dan tawakkal!!!

Bergambar dalam kelas Tahun 6


Atiqah booking meja tengah. Alamak! Bakal dikelilingi murid-murid lelaki nanti tu :-D


1 ulasan:

Unknown berkata...

Hello!
Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)