Selasa, 7 April 2009

Doakan Kemenangan Islam!

Assalamualaikum.

Ummi kembali lagi! Hari ini hari mengundi. Semakin malam menjelma, semakin berdebar-debar rasa hati...huhuhu...


Sama-sama kita berkongsi rasa dengan kata-kata hikmah di bawah sementara menunggu keputusan pengundian...



Sedikit Perkongsian Kenangan Di Bukit Gantang:


44 by you.

39 by you.


48 by you.

18 by you.

17 by you.

14 by you.


P4020029 by you.

*************************************************************************************

9 ulasan:

kin hashim berkata...

suka la tengok gambar2 kak han dan ahli rombongan kat bukit gantang tuh... kalau lah kami ada kat malaysia, teringin rasanya nka gi sana...

Kak Han berkata...

Alhamdulillah. Kin,memang seronok yang teramat dapat menyumbangkan sedikit tenaga kita utk perjuangan Islam.InsyaAllah,tak lama dah Kin nak balik sini,kan?

ummubalqis berkata...

Alhamdulillah dato' sri nizar dh menang. Tahniah untuk semua.

Dato' amdang x blk2 lg. huhuh

Kak Ummi berkata...

AllahuAkbar!AllahuAkbar!AllhuAkbar!

Tak pe UmmuBalqis.Dato' Amdang esok balik dengan sebuah kemenangan...kemenangan dalam perjuangan!

widys berkata...

Assalamualaikum, Dr. Ummi..alhamdulilah kita menang...

widys berkata...

Assalamualaikum, Dr. Ummi..alhamdulilah kita menang...

alqasam berkata...

Salam Kak Han,

wah seronoknya mengapit orang penting. Apapun semoga dikira Allah sebagai amal khair! Rugi rasa tak dapat bersama.

Alhamdulillah kita menang! Tak sangka sangat!

Ummu Husna berkata...

Salam, Kak Ummi.

Suka dengan panggilan Ummi, so Ina panggil Kak Ummi je la ye : )

Alhamdulillah, akhirnya Allah membuktikan kebenarannya di Bukit Gantang. Semoga menjadi motivasi kepada perjuangan Islam seterusnya.

Tahniah juga kak, betul kata Sumayyah. Jadi pengapit orang penting tu ; ).

Salam ukhuwwah.

Kak Ummi @ Kak Han berkata...

Widys; Wa'alaikummussalam. Alhamdulillah...semoga Allah merestui kemenangan ini...

Dik Sumayyah; He,he..Kak Hanpun tak sangka dapat apit org penting..Alhamdulillah.Semoga Allah merestui perjuangan kita...

Dik Ina; Panggilan Kak Ummi tu memang Ummi suka..he,he..InsyaAllah,semoga kemenangan akan terus berpihak kepada yang benar.Hmm..kalau Kak Ummi ada peluang untuk apit Ina, lagi Kak Ummi suka tau...! :)